Watermelon Refresh | Bling

Lato szalało na dobre za oknem, więc poszalałam też na paznokciach! Barbietkowy róż jaki zazwyczaj okupuje dno szafy (a raczej pudła ...

środa, 31 stycznia 2018

eveline cosmetics - unboxing

Cześć! Mało mnie tu ostatnio, ale cierpię na syndrom "sesja is comming" :) Szczęśliwie zbliża się jej koniec, więc szybko wrócę do tworzenia. Okropnie mi doskwiera brak czasu i możliwości malowania, więc w międzyczasie wrzucam na paznokcie zwykłe lakiery. Ale dziś łapiąc wolną chwilę chcę wam pokazać paczuszkę, którą otrzymałam. A jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się dostać czegoś tak pięknie opakowanego ♥



Jakiś czas temu otrzymałam propozycję przetestowania lakierów hybrydowych marki Eveline Cosmetics. Pierwszy raz usłyszałam o nich od Lakierowniczki, która bardzo mnie zaciekawiła swoimi postami i tym bardziej chciałam je wypróbować na sobie. 


Złote pudełeczko z czarną wstążką wygląda niesamowicie elegancko, wykorzystam je do przechowywania paznokciowych drobiazgów ;) Wewnątrz lakiery zabezpieczone były papierem również w kolorze złota. Dla osoby takiej jak ja, która bardzo dużą uwagę zwraca także na estetykę opakowania, był to strzał w dziesiątkę.


W paczuszce znajdował się remover do lakieru hybrydowego z biotyną i witaminami A,E, F, B5. Jako że używam frezarki prawdopodobnie będzie mi służył tylko do zmywania zwykłych lakierów. Ma jakby delikatnie jagodowy zapach, ale może to być tylko moje wrażenie. 


Otrzymałam również 3 lakiery hybrydowe(Light Pink 290, Classic Red 294, Neo Pink 307) , bazę oraz top.





A tu możecie zobaczyć lakiery na wzorniku. Neo Pink będzie musiał zaczekać do lata aż go wypróbuję, za to Classic Red oraz Light Pink pokażę już w następnym poście :) A wy używałyście już lakierów hybrydowych tej firmy? Koniecznie napiszcie mi swoje wrażenia!


Jeszcze raz dziękuję za tak piękną przesyłkę Eveline :)



8 komentarzy:

  1. Rewelacyjne kolory! Ciekawe jak się aplikują i jak z trwałością :)
    Ps. piękne paznokcie.
    Obserwuję z przyjemnością i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Już wieczorem na blogu wyląduje post, a w nim moje pierwsze spostrzeżenia ;) o trwałości będę pisać za jakiś czas :)

      Usuń
  2. Te kolorki nawet wszystkie razem tworzą fajne zestawienie! 290 bardzo mi się podoba na paznokciu, co prawda ja użyłam go jako bazy pod zdobienie, ale solo też super wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie 209 też jest bazą pod zdobienie, sam pewnie też wygląda świetnie, ale moim zdaniem najlepiej wygląda z jakimś mocnym akcentem ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładny kolorek light Pink :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesyłki zazdroszczę :) Ja ogólnie lubię lakiery Eveline, mam dwa kolory i bardzo dobrze mi się z nimi współpracuje :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.