Watermelon Refresh | Bling

Lato szalało na dobre za oknem, więc poszalałam też na paznokciach! Barbietkowy róż jaki zazwyczaj okupuje dno szafy (a raczej pudła ...

środa, 17 stycznia 2018

cukiereczki lakierem od Limella

Szybka i łatwa stylizacja z wykorzystaniem lakieru Limella o którym wspominałam w poprzednim poście. Użyłam kolor 025 Grace oraz cukierkową posypkę no name z aliexpress posypaną na mokry top :) Liczyłam, że będzie to kawior, ale nie jestem zawiedziona, bo efekt fajnie wygląda - jedyny minus jest taki, że bardzo szybko się osypuje, więc trzeba będzie go zabezpieczyć topem. Jednak nie sądzę, że zepsuje to efekt ;) Na zdjęciach wyglądała na różowo - kremową, a jest różowo - niebiesko - zielona. Bardzo przypomina te słodkie posypki do lodów, aż chce mi się lata!
















18 komentarzy:

  1. Piękny ten róż! Posypkę podobną mam tylko z NeoNail - jeszcze nie używana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mogę się napatrzeć :D Planuję dokupić inne kolory posypek, bo kosztowała jakieś 1,5 zł ;)

      Usuń
  2. Fajne pazurki, ale ja nie przepadam za różem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się to zdobienie, mimo że nie jestem fanką różu. Tutaj jest subtelnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze mi się podobał taki delikatny róż i podobne posypki <3 Ślicznie to wygląda <3


    luxwell99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤ muszę chyba częściej stawiać na takie delikatne stylizacje :)

      Usuń
  6. Ślicznie! Ja bardzo lubię różowe lakiery, mam prawie wyłącznie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pazurki i te cukiereczki >3 Bardzo podoba mi się kształt twoich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.