Watermelon Refresh | Bling

Lato szalało na dobre za oknem, więc poszalałam też na paznokciach! Barbietkowy róż jaki zazwyczaj okupuje dno szafy (a raczej pudła ...

piątek, 20 października 2017

Navy blue i wzorek

Korzystając z wolnego dnia postanowiłam coś zmalować. Paznokcie miałam już pomalowane na czarno po wtorkowym koncercie, co znacząco ułatwiło mi zadanie 😊


Na swoją kolej doczekał się w końcu mój jedyny lakier cat eye od Lavender Violets. Jakoś nigdy nie było dogodnej okazji by go użyć, a szkoda, bo na żywo wygląda naprawdę super. 


Na środkowy i serdeczny palec nałożyłam brokat od Born Pretty. Do tego dodałam delikatny roslinny wzorek paintgelem od Saviland.


Na zdjęciu niżej produkty wykorzystane do tej stylizacji. 




2 komentarze:

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.