Watermelon Refresh | Bling

Lato szalało na dobre za oknem, więc poszalałam też na paznokciach! Barbietkowy róż jaki zazwyczaj okupuje dno szafy (a raczej pudła ...

poniedziałek, 26 marca 2018

Shine on!



Często biorę udział w różnych paznokciowo-kosmetycznych konkursach na instagramie. Zazwyczaj nie udaje mi się niczego wygrać, ale w rozdaniu organizowanym przez najseksowniejsze paznokcie los się do mnie uśmiechnął i trafiła do mnie ogromna paczka z przeróżnymi produktami do paznokci! Między nimi znalazły się lakiery od Makear, które wykorzystałam w tej stylizacji.


Użyłam kolorów S24 z serii Diamond oraz 569 z serii Lollipop. S24 to przezroczysty lakier, użyty na palcu małym i serdecznym, z drobinkami srebrno-holograficznymi, niesamowicie błyszczy w słońcu. 


Pierwotnie tasiemek miało nie być, więc na kciuku, palcu wskazującym i środkowym nałożyłam 569 i zrobiłam babyboomer paintgelem od Saviland. Do wykonania efektu użyłam gąbeczki z aliexpress i sama jestem w szoku jak świetnie działa - przejście jest niewidoczne, czego nigdy wcześniej nie udało mi się uzyskać w inny sposób. 


Jednak jak już dobrze wiecie uwielbiam błysk (czasem aż za bardzo (; ) więc do całości dodałam holo tasiemki. Pokryłam je topem dość grubo, mimo wszystko po kilku dniach zaczęły odchodzić. Macie jakiś sposób na przyczepienie ich na amen? :)


Użyty top to no wipe od Effective Nails, który również znalazł się w zwycięskiej paczce. Na chwilę obecną to jeden z moich ulubionych topów, nie rysuje się i pięknie błyszczy. Lakiery od makear zrobiły na mnie dobre wrażenie, kryły już po 1 warstwie, za to są dość gęste i średnio się poziomują.






14 komentarzy:

  1. Ja już odpuściłam konkursy poddaje się ;) ale błyskotki to ja uwielbiam ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja biorąc udział w tym konkretnym mówiłam sobie, że jeżeli się nie uda to już więcej się w to nie bawię :D

      Usuń
  2. Bardzo fajne połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze odrobinę jesienno-zimowe, ale już niedługo poczuję wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, efekt jest super a wykonanie mega łatwe :)

      Usuń
  5. Spróbuj może nakleić tasiemki na mokry top? Tzn. pokryć paznokieć topem, dopiero wtedy nalożyć tasiemki i fru do lampy? Może to coś da?

    OdpowiedzUsuń
  6. boskie! Uwielbiam wszystko co błyszczy! <3

    dodaję do obserwowanych i zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś dla mnie, uwielbiam holo! Skąd tasiemki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aliexpress, aczkolwiek nie ma chyba aukcji gdzie można wybrać konkretnie kolory, raczej wysyłają losowo po 10 sztuk w komplecie.

      Usuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.