Watermelon Refresh | Bling

Lato szalało na dobre za oknem, więc poszalałam też na paznokciach! Barbietkowy róż jaki zazwyczaj okupuje dno szafy (a raczej pudła ...

niedziela, 15 lipca 2018

File time! | nail4u


Pilniki są niezbędnym elementem przy wykonywaniu każdej stylizacji. Odpowiednio przygotowana płytka to 70% sukcesu i pozwala nam cieszyć się  nieskazitelnym manicure przez długi czas. Na rynku dostępne są różne rodzaje - metalowe, szklane, papierowe. Te ostatnie są najpopularniejsze, głównie ze względu na niską cenę, co pozwala na częstą wymianę i używanie jednego pilnika tylko raz. Różne gradacje pozwalają na opracowanie płytki od A do Z.



Jedną z firm produkujących pilniki dość nową na rynku jest Nail4UPilniki występują w trzech seriach: basic, premium i color. Każda z serii jest dostępna w czterech kształtach - prostym, łódki, trapezu i banana. Do wyboru mamy dwie gradacje, 100/100 oraz 100/180Dzięki uprzejmości Nail4U mogłam je przetestować. 



Oczywiście najbardziej w oko wpadła mi seria premium, złote wzory na czarnym pilniku wyglądają bardzo elegancko. Wszystkie serie są solidnie wykonane i spełniają swe zadanie.


Pilniki zrobiły na mnie dobre wrażenie, są wytrzymałe i dobrze się nimi pracuje. Jedyny problem sprawiała mi część z logiem, którą zaczepiałam o paznokieć.


♥️


4 komentarze:

  1. Widziałam je na instagramie 😊sama jestem wierna Abba Group 👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też do tej pory używałam tylko Aba ale warto próbować nowych :)

      Usuń
  2. Zazwyczaj kupuję możliwie jak najtańsze pilniki na Allegro i jestem z nich zadowolona :)
    Te wyglądają bardzo ładnie, jednak chyba logo by mnie drażniło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie kilka razy na allegro kupiłam badziewie, którym nie byłam w stanie jednej dłoni opracować :( fakt, jak się jest przyzwyczajonym do pracowania całą powierzchnią pilnika może to denerwować ;)

      Usuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.