Watermelon Refresh | Bling

Lato szalało na dobre za oknem, więc poszalałam też na paznokciach! Barbietkowy róż jaki zazwyczaj okupuje dno szafy (a raczej pudła ...

wtorek, 6 marca 2018

Warsztaty flat lay Influencermeets




Do tej pory słysząc "flat lay" robiło mi się słabo, dostawałam ataku paniki i chciałam uciec gdzieś bardzo, bardzo daleko. A było tak przynajmniej do 28.02 i warsztatów które miały wtedy miejsce w kawiarni Fajne Miejsce w Warszawie.  Dzięki Ani z MagiczneChwile.plzrozumiałam o co w tym tak na prawdę chodzi i flat lay już mi nie straszny! :)


Pierwszą częścią była teoria - uczyłyśmy się jak dużą różnicę robi odpowiednio dobrane ISO czy balans bieli - szczerze mówiąc były to opcje o których wiedziałam, że istnieją, ale nigdy ich nie używałam :) Ania opowiadała nam też o znaczeniu oświetlenia czy kompozycji zanim zaczniemy robić zdjęcia.






Chwilę później, po wysłuchaniu wskazówek, przeszłyśmy do praktyki.




Mogłyśmy śledzić powstawanie idealnego zdjęcia od samego początku aż do końca. 



Bardzo ważne są dodatki, np żywe kwiaty.


Ania na każdym kroku śpieszyła z pomocą..


...aby zdjęcie było jak najlepsze!

A kompozycja pasowała do całości.

Czasem trzeba trochę pomóc ;)

I jest perfekcyjnie!

Możemy dokładać elementy i tworzyć coś zupełnie nowego!

W tym szaleństwie jest metoda!

Artystyczny nieład.
 Starocie mają swój urok.

Ooooogrom dotatków - do wyboru, do koloru. 

 I dziewczyny w ferworze pracy.


Pracowałyśmy na prezentach od sponsorów, dzięki którym warsztaty mogły się odbyć. Było to nie lada wyzwanie, ale różnorodność pozwalała poćwiczyć tworzenie zdjęć produktów z różnych kategorii! Gdy wiem ile pracy potrafi wymagać zrobienie jednego małego zdjęcia jeszcze bardziej będę doceniać osoby, które dają radę :) 
A teraz pokażę Wam co udało nam się stworzyć!


Elfa Pharm Polska sp. z o.o. powstała z potrzeby dostarczania kobietom bardzo dobrej jakości
kosmetyków pielęgnacyjnych. Posiadają one certyfikaty renomowanych europejskich laboratorióworaz cieszą się dobrą opinią milionów kobiet, ceniących produkty Elfa Pharm Polska za świetnąjakość, wyważoną cenę i bogatą ofertę. Firma oferuje ponad 500 produktów łączących najnowszezdobycze kosmetologii z tradycją ziołolecznictwa zebranych w marki:
Vis Plantis – wykorzystujące właściwości naturalnych składników, takich jak: dziegieć brzozowy,filtrat ze śluzu ślimaka czy tripeptyd miorelaksacyjny
Basil Element - seria wzmacniająca przeciw nadmiernemu wypadaniu włosów
Green Pharmacy, O’Herbal – kosmetyki na bazie ziół stanowiące kompleksową pielęgnacje twarzy,ciała i włosów
Intensive Hair Therapy, Dr Santé – specjalistyczne linie szamponów i odżywek do włosów
Fresh Juice – linia aromatycznych żeli pod prysznic
Very Berry - owocowe pomadki i mydła

Nie ukrywam, że na mydełku i mleczku pracowało mi się najłatwiej, być może dlatego że pozostawałam  dziedzinie kosmetyków, czyli w tym czym zajmuję się tutaj pisząc o lakierach. Teraz muszę wypróbować wszystko na sobie, jestem bardzo ciekawa mleczka przeciw wypadaniu włosów - mam z tym duży problem.










Edipresse Książki to wydawnictwo w grupie Edipresse Polska. W jego ofercie można znaleźć książki
o tematyce poradnikowej, biografie, powieści obyczajowe, kulinaria, a także publikacje podróżnicze
i fotograficzne. Autorzy współpracujący z wydawnictwem to poczytni i cenieni pisarze, znane
osobistości i popularne gwiazdy: Beata Pawlikowska, Hanna Bakuła, dr Krzysztof Gojdź, Magda
Gessler, Anna Jurksztowicz, Michel Moran, Marcin Kydryński, Jacek Bonecki, Robert Biedroń,
Mariola Bojarska- Ferenc, Stephenie Meyer, Ewa Chodakowska, Dorota Wellman i inni. Dopełnienie
oferty książkowej stanowią produkty art.&pap, w tym kalendarze, puzzle i gry planszowe.

Prawdziwa gratka dla takiego mola książkowego jak ja! I oczywiście fanki Nory Roberts :) Uwielbiam też ładne okładki, w sumie to one jako pierwsze skłaniają mnie do sięgnięcia po nową książkę. A tu mamy ciepłe, pomarańczowe barwy, które od razu skojarzyły mi się z jesiennym wieczorem, kubkiem herbaty i kocem. Już nie mogę się doczekać aż się za nią zabiorę!







PIKA Biżuteria

Marka stworzona dla wyjątkowej kobiety - takiej jak Ty! 

Wzory, zarówno zawieszek, jak i całej biżuterii, od momentu do powstaniu projektu, aż po jego

wykonanie powstają w pracowni PIKA. Są projektowane "z myślą o nas samych, o tym co same
najchętniej chciałybyśmy nosić”- jak mówią twórczynie marki. PIKA Biżuteria stawia na wysoką
jakość produktów i wspaniałe „pierwsze wrażenie” towarzyszące całej jej oprawie. Elegancko i w
trendach: made for You <3

Każda kobieta uwielbia biżuterię, nie jestem tu wyjątkiem. Szczególnie lubię delikatne i proste dodatki. I oczywiście piękne opakowania. Koperta od Pika Biżuteria jest prześliczna i chyba nie skłamię mówiąc, że na naszych zdjęciach cieszyła się największym powodzeniem :)



Evokaii to styl życia!

Stworzyć markę odzieżową z przesłaniem. To sztuka, która wymaga niesamowitego

pomysłu i wielkiej pasji. Evokaii jest czymś więcej, bo ma w sobie nutę pozytywnego

szaleństwa. Twórcy tej marki – instruktorzy kitesurfingu, z plaży trafili prosto do biznesu
modowego, a wszystko to dzięki... upcyclingowi latawców do kitesurfingu!
– Od samego początku chcieliśmy dać nowe życie zużytym latawcom kitesurfingowym, np. w
postaci naszytego logo na bluzach. Z większej części latawca szyjemy torby. Czasami było tak, że
gdy jakiś kolor latawca nas zaciekawił, to proponowaliśmy jego właścicielowi wymianę na naszą
bluzę. W ten sposób poznaliśmy kilku obecnych przyjaciół, którzy należą do teamu i rodziny Evokaii
– opowiada Karolina Grobelna.
Bluza z haftowanym w Polsce latawcem...
Produkcja jest przyjazna dla środowiska – bawełna pochodzi od kontrolowanych producentów, a
niektóre z produktów Evokaii są wykonane z tkanin bambusowych, dzięki czemu ich produkcja ma
niewielki wpływ na środowisko, zapewniając jednocześnie tkaninę najwyższej jakości. Wszystkie
projekty są drukowane za pomocą ekologicznej farby wodnej, a wszystko jest pozyskiwane i
ręcznie robione w Polsce. Twarzą marki jest słynna polska topmodelka Kamila Szczawińska.

I najtwadszy orzech do zgryzienia - zdjęcie bluzy. Dla mnie i zapewne innych dziewczyn najrudniejsze zadanie, ale z pomocą Ani oczywiście podołałyśmy! Po powrocie do domu od razu wskoczyłam w nią, jest super ciepła! Dla takiego zmarzlucha jak ja nadaje się na obecne mrozy idealnie ;)




Wszystkie przedstawione w tym poście zdjęcia, jak również w każdym innym moim poście,  wykonałam moim telefonem. I zrozumiałam, że nie mogę sobie już mówić "nie mam sprzętu, więc będą kiepskie". Bo wszystko się da, trzeba tylko chcieć. Nauczyłam się też, że zmiana choćby jednej rzeczy, 
przełożenie dodatków potrafi kompletnie je odmienić. 
Bardzo dziękuję wszystkim, dzięki którym te warsztaty mogły się odbyć a ja mogłam tak wiele się nauczyć, 









13 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia :) Fajnie, że poszłaś na takie warsztaty - ciekawa jestem jak to wpłynie teraz na Twoje zdjęcia! Czekam na efekty! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że teraz zdjęcia będą lepsze! :)

      Usuń
  2. Mi by się też przydały takie warsztaty, mam trochę problem z jakimiś ładnymi zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam obserwować Influencermeets na facebooku! Mają plany na róże warsztaty fotograficzne, na pewno każdy znajdzie coś dla siebie :)

      Usuń
  3. Uwielbiam zdjęcia flat lay! To właśnie je robię najczęściej. Fajnie, że miałaś okazję wziąć udział w takich warsztatach, sama coraz bardziej zastanawiam się nad zorganizowaniem czegoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Od razu bym się zapisała na Twoje warsztaty! <3 Niektórzy mają do tego dryg, innym (np. mnie) trzeba w tym pomóc ;)

      Usuń
  4. Oj jak ja bym chciała w połowie robić tak piękne foty, ech, marzenie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba dużo ćwiczyć! Pinterest jest skarbnicą wiedzy, można zacząć od odtwarzania inspiracji stamtąd a później tworzyć własne pomysły :)

      Usuń
  5. Zazdroszczę, przydałoby mi się coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile bym dała za udział w takich warsztatach :D Ciągle uczę się robić takie zdjęcia, ale wierzę, że praktyka czyni mistrza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warsztaty są skarbnicą wiedzy, ale to praktyka daje najlepsze efekty!

      Usuń
  7. Dokładnie, praktyka czyni mistrza. Nie można wszystkiego od razu umieć, do tego potrzeba czasu

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.