Watermelon Refresh | Bling

Lato szalało na dobre za oknem, więc poszalałam też na paznokciach! Barbietkowy róż jaki zazwyczaj okupuje dno szafy (a raczej pudła ...

poniedziałek, 16 października 2017

Sweterkowo

Mimo, że dziś jesień uraczyła nas pięknym, iście lipcowym słońcem, to powoli wyciągamy z szaf ciepłe kurtki, grube swetry, ostatnio jechałam na uczelnię w czapce i szaliku i żałowałam, że nie mam rękawic :) A na paznokciach również zaczynają pojawiać się jesienne wzory - między innymi sweterki!



I chociaż zajęło mi to pół dnia, to jednego z brzydszych dni zmalowałam je na wzorniku :) Kolory też wybrałam typowo jesienne, mimo swojej miłości do ostrych kolorów szczególnie o tej porze roku :)




Wiem, że muszę dużo ćwiczyć, szczególnie proste linie, ale gdy na nie patrzę od razu robi mi się cieplej!





Co powiecie na takie wzorki?

4 komentarze:

  1. O tak! To idealny czas na sweterkowe zdobienia :) Bardzo ładne wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterki jesienią to bardzo fajny motyw :) Podoba mi się kolorystyka jaką wybrałaś na swój wzornik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ❤❤❤
      Teraz tylko muszę wykorzystać je na paznokciach 😂

      Usuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.