Watermelon Refresh | Bling

Lato szalało na dobre za oknem, więc poszalałam też na paznokciach! Barbietkowy róż jaki zazwyczaj okupuje dno szafy (a raczej pudła ...

niedziela, 8 października 2017

Płytki do stemplowania

Nudzą was zwykłe, jednobarwne paznokcie? Chcecie mieć piękne wzorki, ale brakuje wam talentu, czasu lub cierpliwości do ich wykonania? Na ratunek ruszają płytki do stemplowania! 






Większość moich płytek zakupiłam od firmy Born Pretty i mogę je serdecznie polecić. Są dobrze wyżłobione, a lakier doskonale się odbija. A do tego kupicie je za grosze. Swoje kupuję na Aliexpress, często z kuponem, więc nawet za $0,03 :)



1. Must have każdego kawosza! Piękne filiżanki z kawą, ciasteczka i oczywiście ziarna kawy.



2. Moja ulubiona, z paznokciowo - lakierowymi wzorami.



3. Delikatne koronki, idealne do stonowanych i eleganckich stylizacji.




4. Festiwalowa! Moc wzorów koncertowych i hippie.




5. Są tu jakieś księżniczki? Bo mamy jednorożce :D I całą masę wzorów z zupełnie innej bajki. 




6. P I Z Z A. Więcej pisać nie trzeba.



7. I coś dla fanek szycia. Sama ten etap mam dawno za sobą, ale płytka jest tak urocza, że nie mogłam się oprzeć! 


Płytki w towarzystwie lakieru KADS i króliczego stempla działa super! Muszę jeszcze tylko zamówić różne kolory lakierów, żeby osiągnąć jeszcze lepszy efekt :)




A Wy? Lubicie stemplować?

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Karolino, koniecznie musisz spróbować, bo to świetna zabawa!

      Usuń
  2. Kupiłam kiedyś jakieś płytki, ale między nami nie zaiskrzyło :( chyba czas zrobić kolejne podejście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też zdarzyło się kupić jakieś stacjonarnie i to była katastrofa - zarówno stempel jak i płytka. Dopiero po zamówieniu tych zobaczyłam jakie to łatwe :) do tego zwykłe lakiery też są trudniejsze do odbijania od KADSów.

      Usuń
  3. Mam sporo płytek, ale rzadko po nie sięgam. Po 5 latach stemplowania chyba bzik już mi przechodzi. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie, tylko że kupuję ciągle nowe, bo mi się podobają, a później i tak nie używam ich :)

      Usuń
  4. Długo zastanawiałam się nad zakupem płytek, jednak nie wiedziałam jaki stempel wybrać. Jeżeli polecasz "króliczka", chętnie się skusze i wypróbuję.:)
    U mnie właśnie nowy post o lakierach KADS, choć nie tych do stemplowania. Ale czuję, że to najwyższy czas by je zakupić.
    Pozdrawiam,
    https://fabrykakate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Króliczek jest najlepszy! A do tego śliczny 😁 naprawdę pięknie odbija, jest mięciutki i poręczny. Jedyny minus w porównaniu do przezroczystych to fakt, że jak odbił się wzór widać dopiero po odbiciu od płytki. Bywa to kłopotliwe gdy chcę odbić konkretny mały wzorek na płytce na której są one blisko siebie.

      Usuń
  5. Ja mam kilka płytek w pudełku, ale jakoś nie chcą się tak super odbijać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakich lakierów używasz? Nie zawsze wina leży po stronie płytki, przy bardzo dobrym lakierze nawet te kiepsko wyżłobione dają radę.

      Usuń
    2. Kupiłam specjalnie Kadsy i płytkę z Born Pretty, także podejrzewam że to moja wina.

      Usuń
    3. Trzeba dużo ćwiczyć, "wyczuć" odbijanie. U mnie sprawdza się ruch kołyskowy.

      Usuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.