Watermelon Refresh | Bling

Lato szalało na dobre za oknem, więc poszalałam też na paznokciach! Barbietkowy róż jaki zazwyczaj okupuje dno szafy (a raczej pudła ...

czwartek, 12 października 2017

Pod same skórki?

Piękne paznokcie, którymi możesz się cieszyć bardzo długo? Tydzień od manicure i nadal brak odrostu? Precyzyjnie wykonany zabieg? Tylko jak osiągnąć taki efekt? Odpowiedź jest prosta: manicure kombinowany! Polega on na bardzo dokładnym usunięciu skórek, opracowaniu ich frezarką i malowaniu paznokci bardzo cienkim pędzelkiem przy wale paznokciowym. 



Jakiś czas temu przeglądając Instagrama natrafiłam na informację, że poszukiwana jest modelka na szkolenie z takiego manicure. Pomyślałam, że po ponad roku robienia sobie paznokci samemu będzie miło, gdy ktoś się zajmie moimi łapkami :) Ale najważniejsze było dla mnie to, że jestem samoukiem, nie brałam udziału w żadnych kursach więc takie szkolenie to była dla mnie możliwość wyniesienia przydatnych informacji i nauczenia się jak powinnam poprawnie wykonywać swoje hybrydy. Szczególnie przydatne były informacje dotyczące frezowania, jak należy trzymać frez, z jaką siłą, który do czego służy. 


Ze szkolenia wyszłam z głową pełną wiedzy i z pięknymi pazurkami w kolorze Jucy Rapsberry od Neonail 😊


💜


6 komentarzy:

  1. Piękny kolor :) Bardzo mi się podoba ta forma manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka razy próbowałam się w to bawić - manicure kombinowany wygląda cudownie! Tylko, że jak ktoś lubi często zmieniać zdobienia - jak ja - to bez sensu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu muszę się zgodzić, trzeba poświęcić dużo czasu, więc u osób często zmieniających manicure trochę to bez sensu. Za to sprawdzi się np. podczas wakacyjnego wyjazdu :)

      Usuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.