Watermelon Refresh | Bling

Lato szalało na dobre za oknem, więc poszalałam też na paznokciach! Barbietkowy róż jaki zazwyczaj okupuje dno szafy (a raczej pudła ...

niedziela, 24 września 2017

Człowiek człowiekowi wilkiem, a kiwi kiwi kiwi

Moje najpierwsze zdobienie owocowe. Kiwi wybrane z zamiłowania do tego owocu jak i łatwości takiego wzroku. Wykonanie też nie było najgorsze, więc nie wstydzę się pokazywać tego zdjęcia :P



Patrząc na nie teraz zastanawiam się jak mogłam mieć tak krótkie paznokcie, ale pamiętam, że wtedy był to dla mnie mega wyczyn zapuścić takie paznokcie. O tym jak udało mi się zapuścić mega długie szpony post niebawem ;)






Biały kolor to Allepaznokcie 001, jeden z trzech kupionych z tej firmy. Zachowywał się podobnie jak nudziak (więcej tu).
Zieleń to Kiss The Prince z Semilaca. Bardzo fajnie się nim pracuje, dobrze kryje, nie odpryskuje, plus ten kolor :D 
Czarne kropeczki M. Ladea B155. Całość pokryta Base&Top z Semilaca, a biały kolor Top Matem z Elitte99. Dodatkowo na kiwi kropki z topu, aby stworzyć efekt wody.


A tu wzorniki wykonane w te wakacje, mam nadzieję, że widać postęp :) Dla mnie tworzenie ich to była to super zabawa.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.